Klachten
Klachten
Voor klachten kunt u contact opnemen met ons. Dit kan op meerdere manieren;
Via het contactformulier: Vul het contactformulier in. U vindt het contactformulier onder de menuknop 'Klantenservice'. U kunt hier aangeven dat het een klacht betreft.
Zodra we uw bericht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Via e-mail: Stuur een e-mail bericht naar info@kokwonenenlifestyle.nl. Vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, e-mailadres, ordernummer en de reden van de klacht.
Zodra we uw e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Via brief: Stuur een brief naar onderstaand adres en vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, ordernummer en de reden van de klacht.
Kok Wonen en Lifestyle
T.a.v. Afdeling klachten
Stationsstraat 18
2641 GL Pijnacker
Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Via telefoon: U kunt van dinsdag t/m zaterdag tussen 10.00 uur en 17.00 bellen naar 015 - 369 2233
Wij zullen proberen uw klacht direct op te lossen en anders sturen wij u binnen zeven kalenderdagen een definitief antwoord terug.