Klachten

Voor klachten kunt u contact opnemen met ons. Dit kan op meerdere manieren;

Via het contactformulier: Vul het contactformulier in. U vindt het contactformulier onder de menuknop 'Klantenservice'. U kunt hier aangeven dat het een klacht betreft.

Zodra we uw bericht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Via e-mail: Stuur een e-mail bericht naar info@kokwonenenlifestyle.nl. Vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, e-mailadres, ordernummer en de reden van de klacht.

Zodra we uw e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Via brief: Stuur een brief naar onderstaand adres en vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, ordernummer en de reden van de klacht.

Kok Wonen en Lifestyle

T.a.v. Afdeling klachten

Stationsstraat 18

2641 GL Pijnacker

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging per e-mail. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Via telefoon: U kunt van dinsdag t/m zaterdag tussen 10.00 uur en 17.00 bellen naar 015 - 369 2233

Wij zullen proberen uw klacht direct op te lossen en anders sturen wij u binnen zeven kalenderdagen een definitief antwoord terug.

© 2014 - 2021 Kok Wonen en Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel